miercuri, 18 mai 2016

Accesorii de la Dbags

Buna seara!
         Am venit cu vesti noi...care o sa va faca mai fericiti sper! Am descoperit un site care se ocupa cu vanzare de genti de dama si genti din piele. Bineinteles ca mai sunt si alte produse precum curele, pantofi, genti de barbati, portofele.
         Cautam de ceva vreme un astfel de site, deoarece doream sa imi achizitionez un nou produs din piele. M-am gandit ca este mai bine sa caut pe Internet, decat sa hoinaresc prin magazine si sa nu gasesc ce mi-am dorit! Si uite ca am avut si noroc....Acest site mi-a satisfacut criteriile de alegere ale unei genti.
          Geanta este un accesoriu indispensabil pentru orice femeie, o geanta o reprezinta. Atunci cand mergi in societate geanta este cea care iese in evidenta, cu cat este mai interesanta cu atat pune tinuta la care este asociata in valoare.
         Geata este cea care reprezinta o femeie in societate. Sunt o multime de genti de unde poti alge, genti casual, elegante, etc.
         A fi in ton cu moda inseamna a te purta elegant, a fi in trend cu ultimele aparitii de pe piata.
         O tinuta este completa print-un accesoriu adecvat. Cel mai important accesoriu este geanta, care te reprezita, te pune in valoare, da gratie tinutei purtate.

         Sa alegi culoarea potrivita, marimea potrivita, modelul potrivit poate reprezenta o provocare pentru oricine. Poti sa combini si modele mai indraznete care dau o nota de originalitete persoanei care le poarta.
          Am ales Geanta Crem din piele naturala -model Dior.
Gentuta are o culoare potrivita pentru orice tinuta. Imi place ca are doar curele de ținut în mână, deoarece nu imi place sa o tin pe umar. Este potrivita cu stilul meu. Este incapatoare si fashion,

Sunt extrem de fericita ca am gasit acest site care are produse potrivite pentru guturile mele. O sa plasaez poate si o comanda, dar astept si parerile voastre! Va pup! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu