miercuri, 11 noiembrie 2015

Hochland Tartino

            Pentru ca sunt invatatoare m-am gandit sa testez noua branzica de la Tartino si cu elevii mei din clasa I. M-am inarmat cu cele trei arome, natur, rosii si spanac si cu o bagheta proasptata. Am trecut la treaba... elevii de-abia asteptau sa deguste branzica ce la facea cu ochiul.
             Am taiat rondele din bagheta si fiecare copil  isi personalizeaza sandwich-ul....iar toti au desenat fete zambitoare cu ochii din Hochland Tartino cu spanac, nasul din Hochland Tartino natur, iar gura din Hochland Tartino cu rosii.
Multumesc frumos #buzzstore si #bucuriagustului ‪#‎buzztartino‬




              Copiilor le-a placut foarte mult branzica tartinabila de la Hochland. Au spus ca este delicioasa si ca ii vor ruga pe parinti sa le cumpere o asemenea bunatate de branzica de la Hochland.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu