duminică, 19 februarie 2023

Avon Eve Became

 Stiai ca noul parfum Avon Avon Space Eve Become este inspirat din frumusetea in continua evolutie a unui fluture?

🦋Cu ajutorul campaniei BUZZStore am ocazia sa testez aceasta apa de parfum.
🦋Inca de la prima aplicare am descoperit o aroma ce ma duce cu gandul la o zi de vara, la peisajul inflorit. De aceea mi-am pus o rochita înflorata si m-am transformat intr-o femeie puternica, dar sensibila, ce încearcă in fiecare zi sa fie cea mai buna versiune a ei.
🦋Dar ce crezi? Experienta nu se termina aici. Voi reveni cu o alta experienta la care ma duc cu gandul aromele acestui parfum.
Note :mar rosu, mosc, gardenie, lemn de cedru.
❓❓❓Ai incercat acest parfum? Care sunt aromele preferate? Mie imi plac cele florale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu